שלום רב, שמי אדוה גרושקה, סגנית פדגוגית בבית ספר "לב- רן" שבקדימה צורן.
אני מבקשת להביע את מלוא הערכתי לאיתי מלר, שהעביר בבית ספרנו סדנה לגלישה נכונה.
איתי כבש את לב התלמידים באופן שבו העביר את מסריו: הומור בצד רצינות, פתיחות, יכולת משחק, רגישות והכל- בעברית קולחת ותקנית.
בצד כל הרע והסכנות שמזמנת לנו הקדמה הטכנולוגית, ידע איתי להפיח תקווה ולתת לתלמידים את התחושה, שיש להם הכוח והיכולת לחולל שינוי ולהפוך אותנו לחברה טובה וערכית יותר. יצאתי מעודדת! כן ירבו כמותו! תודה בשם כל התלמידים ובשמו של הצוות החינוכי של בי"ס "לב- רן" בניהולה של לואיז ברעם.
בברכה חמה, אדוה
המכתב הערכה זה נכתב בעקבות סדרת מפגשים סדנאיים בביה"ס לב-רן בקדימה צורן, לילדי כתות ה'. הנושא הטעון של חרמות ברשתות החברתיות, ושימוש בלתי מבוקר באפליקציות (ישומים) במכשירים הניידים ובמחשבים, דרוש התערבות כירוגית, הנוגעת ברבדים האישיים, החברתיים, והרגשיים של הילדים.
חרם חברתי הפך למוקש מרכזי בחינוך בגילאי יסודי, השימוש בכלי המדיה החדשים, מביא להתפרצות אלימה של אירועים – אשר ניתן למנועם בקלות יחסית.
סדנת "חברים אמיתיים, וגלישה בטוחה" של איתי מלר, מציעה שילוב מאוזן בין מניעת סכנות ברשת לבין מתן כלים למנהיגות צעירה ואחראית בנושא זה.